Obsah

Veřejný závazek

Veřejný závazek pro každou z poskytovaných služeb upravuje poslání, cíle, zásady konkrétní služby a vymezuje okruh osob, kterým je služba určena. Veřejný závazek má klientům služby usnadnit orientaci v tom, co jim služba může a nemůže poskytnout a jaké jsou principy poskytování konkrétní služby.

 

Poslání organizace

Pomáháme uživatelům služeb zvládat běžné každodenní úkony, které si nedokážou zabezpečit sami z důvodu vyššího věku, nepříznivého zdravotního stavu nebo momentální tíživé sociální situace.
Snažíme se pomoci lidem co nejdéle setrvat ve svém přirozeném prostředí, žít smysluplný život a zprostředkovat všem bez rozdílu věku jinak nedostupné služby a společenské kontakty. Každému uživateli chceme nabídnout pestrý výběr služeb a aktivit, které ho uspokojí.

 

Registrované sociální služby
  • DENNÍ STACIONÁŘ (§ 46 zákona 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů)

  • PEČOVATELSKÁ SLUŽBA (§ 40 zákona 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů)

  • TERÉNNÍ PROGRAMY (§ 69 zákona 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů)

 
Cíle služeb

Naše cíle vycházejí z individuálních potřeb a cílů každého klienta. Hlavním cílem je poskytnutí takových služeb, které by pomohly udržet způsob a kvalitu dosavadního života nebo měly přímý vliv na její vylepšení. Pomáháme klientům vést domácnost, zabezpečit základní životní potřeby, udržovat společenské kontakty, nacvičovat sebeobsluhu, získávat manuální dovednosti a základní pracovní návyky.

 

Dlouhodobé cíle:
  • poskytovat kvalitní sociální služby přizpůsobené individuálním požadavkům a potřebám každého klienta, přitom respektovat jeho soukromí, zdravotní stav a podporovat jeho samostatnost,
  • poskytovat všem klientům služby cenově dostupné,
  • napomáhat udržet způsob a kvalitu dosavadního života,
  • zajišťovat informovanost občanů o poskytovaných službách prostřednictvím internetových stránek, propagačního materiálu,
  • podávat pravdivé a komplexní informace,
  • zvyšovat spolupráci s rodinnými příslušníky a jinými organizacemi,
  • dbát na profesionální přístup a podporovat další vzdělávání zaměstnanců.
 
Principy poskytovaných služeb

Sociální služby poskytujeme v zájmu osob a v náležité kvalitě takovými způsoby, aby bylo vždy důsledně zajištěno:

  • dodržování a ochrana lidských práv a základních svobod osob, uznávání hodnoty
  • respektování volby a svobodného rozhodování
  • respektování soukromí
  • individuální plánování a flexibilita
  • partnerství a spolupráce
  • ochrana důvěrných informací
  • odbornost, kvalita, kontrolovatelnost